יום שלישי, 21 ביולי 2009

צריך מאוד מאוד להיזהר עם החברות האלו

צריך מאוד מאוד להיזהר עם החברות האלו. הן בסך הכל מוכרות אשליות. פשוט במקום איש המכירות המלוקק שלפני כמה שנים היה פונה לילדות קטנות בקניון ומוכר להן חבילת:
בואי-תהיי-דוגמנית/שחקנית/ניתן לך פינה בגיא פינס-יש-לך-בדיוק-את-הפנים-שאנחנו -צריכים בולשיטיש היום אתרים ובאנרים ולינקים שמפנים היישר למלכודת האשליות הזאת.
אם באודישנים עסקינן - יש דרכים להגיע לכל אלה בחינם. חברות כמו אביב הפקות מוכרות אוויר, או קרח לאסקימוסים. חבל על הזמן שלכם - ומסר לחברות דוגמאת אביב הפקות, אני לא משפטן, אבל נדמה לי שעסק כמו שלכם הוא נוכלות לכל דבר ועניין, ואני אומר את זה על סמך סיפורים מבעיתים ששמעתי (אנשים שלקחו להם כסף והרבה, הוחתמו על חוזה דרקוני ללא יכולת שיחרור ובתמורה קיבלו כלום בפיתה).
אנשים - תאמינו לי שהדרך לזוהר לא עוברת דרך חברות מהסוג הזה. הכי הרבה תקבלו הצעה לאיזה אודישן (שגם ככה מתפרסם ותוכלו להגיע אליו מבלי לשלם על המידע החינמי הזה). אם אתם רציניים לגבי עבודה בתחום - תעשו את זה בעצמיכם. הבחורה היפה שיושבת מולכם ואומרת בעיניים נוצצות, שאתם ממש, אבל ממש מה שארז טל מחפש עכשיו בשביל השלאגר הבא שלו - זה התפקיד שלה ומה שהיא אומרת לכם (נכון מרגש?) היא אומרת לכל אחד אחר.
זה סוג של עוקץ ניגרי (בואו רק תביאו לי קצת כסף ואעשה אתכם מיליונרים...).

תגובה 1:

  1. כמה עצוב, לנצל ילדות תמימות שמאמינות כל דבר שמוכרים להן זה כמו להציע לילדה קטנה ממתק. לא הייתי מסכימה אפילו לעשות סרטים חינם עבור אותם רמאים.

    השבמחק